Ajatu ja luksuslik linnapulm Von Stackelbergis

2023 juuni

Madli ja Peteri ajatu ja luksuslik linnapulm toimus meie enda pealinnas, Tallinnas. Imekauni pulma visuaalis lähtusime märksõnadest: modernne, valge ja kergelt luksuslik. Linnapulma tseremoonia viisime läbi Dominiiklaste kloostri hoovis ning edasine pidu toimus Von Stackelbergi tõllakuuris. Pulm oli rahvusvaheline ning külalisi oli kokku tulnud üle maailma eri riikidest: Saksamaalt, Šveitsist, USA-st, Taanist, Austraaliast ja Eestist.

Pruutpaari tagasiside: “Me ei teeks midagi teisiti. Meil oli tõesti parim pulmatiim ja korraldus. Oleme väga tänulikud kogu abi eest ning selle eest, et saime kõiki abilisi täielikult usaldada ning keskenduda oma pulmas ainult teineteisele ja külalistega koos hetkede nautimisele. Oleme äärmiselt rõõmsad, et leidsime just Merily, sest ta on tõeline pulmahaldjas. Ilma tema pädevuse ja abita ei oleks me suutnud kogu korraldust ette kujutadagi. Tema kogemused, teadmised, lai võrgustik ja suurepärane koordineerimisoskus tegid meie pulmapäeva ja kogu korralduse suurepäraseks!”

Palusime pruutapaaril anda ülevaade enda kogemusest pulmas ja eelnevas protsessis toimunule.

Miks ja kuidas otsustasite abielluda?
Abielu on meie jaoks kui kindel alustala meie ühisele teekonnale läbi elu. Jagame samu väärtusi ja eesmärke ning kasvame koos, üksteist toetades. Oleme äärmiselt õnnelikud oma armastuse kasvamise ja ühise tuleviku üle, mistõttu soovisime seda tähistada ja jagada oma kallite inimestega. See oli kordumatu ning väga ilus ja emotsionaalne sündmus. Meie pered ja sõbrad elavad erinevates riikides ja isegi erinevatel kontinentidel, seega oleme äärmiselt liigutatud, et kõik meie lähedased Tallinnasse tulid, meiega koos seda erakordset sündmust ja meie pulmade nädalavahetust tähistama. Alates loomingulisest vanalinnatuurist ning pulmaeelsest ühisest tervitusõhtust kuni pulmapäeva ja pulmapäeva järgse brunchini. See oli tõepoolest imeline aeg ning oleme ääretult tänulikud oma suurepärasele pulmakorraldustiimile, kes aitas meil unistuste hetked teoks teha.

Kui pikk oli teie pulmade planeerimise protsess?
Kokku umbes 9 kuud, sellest ajast alates, kui hakkasime mõtlema, millises stiilis, kus ja kui suurelt oma pulmi tähistada.

Mis oli teie pulmade visioon/teema? Kuidas te ideed ellu viisite?
Mõtlesime enda jaoks selgeks, mis on meile oluline. Tahtsime võimalikult palju aega oma lähedastega koos veeta, seega organiseerisime kõik pulmadega seonduva vastavalt. Teema või stiili osas kehtib meie puhul põhimõte ‘vähem on rohkem.’ Meile meeldivad puhtad toonid ning klassikaline ja elegantne ilu. Seega otsustasime, et pulmastiil tuleb ajatu valge, puhas ja pisut skandinaavialik ning moodne. Idee aitas ellu viia meie suurepärane pulmakorraldustiim. Üldpildist ja disainist kuni lillede ja väiksemate dekoratsioonideni välja oli koostöö väga sujuv ja professionaalne. Ausalt öeldes on Merily ja Janne dream team, ilma nendeta ei kujutaks kogu organiseerimist ettegi. Suutsime tõesti nautida igat sammu, plaanimist ja valikuid. Nad aitasid oma kogemuste pagasi põhjal ette mõelda asjadele ja olukordadele, mille peale me ise ei oleks tulnud. Natukene isegi igatseme seda planeerimist ning soovitame ka tulevastel paaridel iga väikest hetke, mis ettevalmistustega seondub, nautida – see on osa protsessist ja kordumatu kogemus.

Kas pidite tegema plaanides ka olulisi järeleandmisi?
Lõpptulemus oli ideaalne. Meie visioon ja kõige olulisem said just täpselt nii teostatud nagu plaanisime ja ausalt öeldes, isegi paremini, kui oskasime ette kujutada.

Milline oli teie kingi- ja lillesoov külalistelt? Miks lahendasite selle küsimuse just nii?
Kuna me ei ela Eestis, kus pulm toimus ning reisisime pärast pulmi kohe edasi, siis me ei soovinud ei kinke ega lilli. Meie jaoks oli suurim kingitus see, et meie rahvusvaheline seltskond Eestisse tulla sai. Kes siiski soovis midagi tuua, võis panustada mesinädalate fondi.

Rääkige enda pulmakoha valikust. Mis oli peamiseks kriteeriumiks valiku tegemisel?
Pulmakoha valikul olid meil peamiselt kaks eelistust: esiteks kiriklik tseremoonia värskes õhus, kuid siiski pühalikus keskkonnas ning teiseks pulmapidu kohas, kus kõik külalised saaksid ühiselt õhtustada, pidutseda, tantsida ja ööbida, et me saaksime koos lähedastega nautida võimalikult pikalt seda erilist aega. Kuna paljud külalised olid esmakordselt Eestis ja osad tulid lausa Austraaliast, oli meie eelistus pulmade korraldamisel Tallinna kasuks, et lihtsustada kaugelt reisijate teekonda ning tutvustada neile Tallinna UNESCO maailmapärandi hulka kuuluvat vanalinna. Siinkohal peame ka mainima meie kõige ägedamat vanalinna tuurigiidi ja õhtujuhti – kelleks oli Koit! Külalised olid temast tõeliselt vaimustuses, meie kaasa arvatud. Ta on nii armas ja päikeseline inimene, kes aitas meil meie erilisi hetki täide viia.

Mida teeksite täna pulmade planeerimisel teisiti?
Me ei teeks midagi teisiti. Meil oli tõesti parim pulmatiim ja korraldus. Oleme väga tänulikud kogu abi eest ning selle eest, et saime kõiki abilisi täielikult usaldada ning keskenduda oma pulmas ainult teineteisele ja külalistega koos hetkede nautimisele. Tänu suurepärasele pulmatiimile ei pidanud me paluma oma lähedastelt abi korraldusliku poolega, seega said ka nemad täiel rinnal meiega koos rõõmu tunda ja igat hetke nautida.

Kõige liigutavam hetk pulmas?
Terve pulmapäev oli tõeliselt liigutav, alustades meie inimestest, kes meie pärast ka väga kaugelt kohale tulid. Tõeliselt imeline oli seista ajaloolises ja maagilises kohas teineteise kõrval altari ees ning pühalikult sõlmida oma abielu kõige kallimate tunnistajate juuresolekul. Ei saa ka mainimata jätta südant soojendavaid kõnesid pulmaõhtusöögil, ühist perekonnavalssi ja õnnelikke pulmakülalisi.

Mis hetked jäid külalistele enim meelde?
Külalistelt küsides, siis nad olid tervest pulmast tõeliselt vaimustatud. Eriti meeldejäävaks peeti romantilist pulmatseremooniat vanalinnas, mis jättis neile väga sügava emotsiooni. See oli nagu muinasjutus: läbi Tallinna ühe vanima hoone küünlavalgel valgustatud, valgete roosiõitega kaunistatud käikude liiguti elava muusika saatel tseremooniapaika. Päike sillerdamas iidse kloostri müüridel. Lisaks kiideti lilleseadeid ja kaunistusi, mis olid detailideni läbi mõeldud, romantilisi küünlaid pulmapeo paigas linnamõisas purskkaevu äärtel ja treppidel, pulmatorti, ühiseid tegevusi ning muidugi parimat õhtujuhti.

Mille peale olite nõus pulmas kõige rohkem kulutama ning mille pealt olite nõus vajadusel kokku hoidma?
Arvestades meie soovi veeta võimalikult palju aega lähedastega koos, olime valmis panustama majutusse, toitlustusse, tervitusjookidesse ning ühisesse meeldejäävasse vanalinnatuuri kogemusse. Otsustasime säästa lillede ja dekoratsioonide pealt ning hea live tantsumuusika oli meile küll oluline, kuid meie eesmärk ei olnud investeerida kõige kallimasse bändi.

Millised üllatused tabasid teid pulmapäeval? Läks kõik täpselt nii nagu planeeritud?
Kõik läks plaanipäraselt. Positiivse plaanivälise tegevusena olid meie tunnistajad koos pulmakorraldajaga organiseerinud ühe südamliku üllatuse, see oli väga eriline ning liigutav, personaalne ja jääb meile kindlasti terveks eluks meelde.

Mida soovitate tulevastel pruutpaaridel pulmade planeerimisel kindlasti silmas pidada?
– Määrake oma prioriteedid ja eelarve, selgitage koos partneriga välja, mis on teie jaoks kõige olulisem. See aitab teha teadlikke otsuseid kogu planeerimise vältel.

Varuge võimalikult palju aega nii planeerimiseks kui ka ootamatuteks olukordadeks, et vältida stressi ning saaksite planeerimist nautida. Soovitame investeerida pulmakorraldajasse.

Avatud kommunikatsioon kõigi osapooltega on võtmetähtsusega – omavahel, pereliikmete, sõprade, pulmatiimi ja teenusepakkujatega. Sel viisil saate vältida segadusi ja tagada, et kõik läheks sujuvalt.

Soovitame valida hea fotograaf ning võimalusel ka videograaf, kes aitaksid jäädvustada need erilised hetked ja hindamatud mälestused.

Miks võtta appi pulmakorraldaja?
Meie jaoks oli pulmakorraldaja kaasamine väga olulise tähtsusega, kuna me ei ela Eestis ning vajasime usaldusväärset partnerit, kes aitaks meil kohapeal asju korraldada. Oleme äärmiselt rõõmsad, et leidsime just Merily, sest ta on tõeline pulmahaldjas. Ilma tema pädevuse ja abita ei oleks me suutnud kogu korraldust ette kujutadagi. Tema kogemused, teadmised, lai võrgustik ja suurepärane koordineerimisoskus tegid meie pulmapäeva ja kogu korralduse suurepäraseks!

Kui linnapulmad kõnetavad ning arvad, et võiksime ka sulle ühe erilise ja meeldejääva linnapulma korraldada, siis veel saad inspiratsiooni ka Kaisale ja Markusele korraldatud pulmast Fotografiskas!

Korraldus ja visuaal
Celebrate Group
Tseremoonia asukoht
Dominiiklaste Kloostri hoov
Toitlustus Von Stackelbergis
OTTO restoran
Toitlustus tseremoonial
Nordic catering
MUAH
Kristiina Tiimus
Peigmehe ülikond ja aksessuaarid
Germany Suitsupply
Fotograaf
Sandra Palm
Videograaf
Awentus
Preester
Tõnis Kark
Bänd
Dance-O-Phones
Florist
Nature's Lines

KÜSI LISA:info@celebrategroup.ee või telefonil +372 5826 6610