Kliendiüritused ja promotsioon
Me tagame dünaamilise kogemuse nii laval, ekraanil, saalis kui veebis, alates kontseptsioonist kuni teostuseni. Celebrate’i meeskond võtab Sinu brändi ja oma aastate pikkuse kogemuse ning vormib sellest eduka ürituse ning meeldejääva kogemuse. Meie eesmärk on kaasata publikut ja muuta nad Sinu brändi igavesteks austajateks. Me tahame, et sinu üritusel ja brändil oleks mõju.
Me anname Sinu brändi loole elu!
KLIENDIÜRITUS
Kliente tuleb ikka aeg-ajalt lojaalsuse ja toe eest tänada, kui poleks klienti, poleks ettevõtet. Sageli kipuvad kliendiüritused muutuma aga suurteks pidudeks, kus pakutakse küll head-paremat sööki ja meelelahutust, kuid kust ettevõtte esindajad väljuvad enamasti vaid suure arvega. Edukuse võti on korraldada üritus aga nii, et kliendile jääks paremini meelde mitte esinenud bänd, vaid küllakutsunud bränd. Loomulikult on kliendiürituste lahutamatuks osaks meelelahutus ja just seda enamik inimesi sinna pärast tööpäevalõppu just otsima tulebki. Meelelahutust saab aga pakkuda mitut sorti nii, et võitjana tuleksid välja kõik osapooled.
Võtame kliendiüritustest maksimumi ja tagame rahulolu kõigile!
PROMOTSIOON
Pole ettevõtet, kui ei ole brändi. Hea brändiloome nõuab aga oskuslikku lähenemist ja tõelist pealehakkamist. Brändi võib luua lihtsate vahenditega ning seejärel lasta sel elada oma elu. Paraku sellistel puhkudel vajub bränd unustusehõlma enne, kui see üldse tuntuks jõuab saadagi.
Tõeline trikk on muuta bränd elustiiliks, näidata oma ettevõtte või toote x-faktorit, mis paneb varbad surisema ka kõige flegmaatilisemal potentsiaalsel kliendil. Ükski firmaüritus ei tohiks mööduda ilma brändinguta, kuid seda tuleb teha niivõrd oskuslikult, et osalejad võtaksid seda ürituse loomuliku osana, mitte reklaamina.
Igavad lindilõikamised ja tootetutvustused jätame kõrvale ja korraldame midagi hoopis meeleolukamat, põnevamat ja mis kõige olulisem: meeldejäävamat!
``Good customer service costs less than bad customer service.``
``The magic formula that successful businesses have discovered is to treat customers like guests and employees like people.``
``Quality is remembered long after the price is forgotten.``