Making Sense – Kahepäevane turunduse konverents
6. – 7. november 2024
Meil oli au toetada Eesti Turundajate Liitu Making Sense konverentsi korraldamisel, mis toimus PROTO avastustehases. Kahepäevane konverents tõi kokku valdkonna juhid ja eksperdid, et jagada teadmisi, anda ülevaade trendidest ja rääkida tulevikust.
Esimene konverentsi päev oli täis häid nippe ja inspiratsiooni
Konverents algas kaasahaarava esimese päevaga, kus arutleti brändingu, storytellingu ja globaalse turunduse teemadel. Osalejatel oli võimalus kuulata rahvusvaheliselt tunnustatud eksperte, kes pakkusid unikaalseid vaatenurki turundusmaastiku arengule. Esinejateks olid:
- Mesut Sakal – Kantar Media Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Aafrika piirkonna regionaalne tegevdirektor
- Erica Terranova – Moomin Characters’i Growth Marketing juht
- Selim Ünlüsoy – LePub’i globaalne AI juht
- Mathias Appelblad – SEB panga globaalne loovjuht, endine Forsman & Bodenfors’i juhtivpartner
- Eva Bodecker Thunborg – Mediaplus Nordic tegevjuht
- Kirk Johnsen – Brändikonsultant (Nike, Corona, Google, Adidas, Heineken)
- Ary Ganeshalingam – Change Please turundusdirektor
- David Beckett – Pitch Trainer, Best3Minutes
Teine päev: statistika ja turundus
Making Sense konverentsi teine päev jätkus sama hoogsalt, keskendudes käitumisteadusele, andmepõhisele turundusele ja uuenduslikele brändikasvu strateegiatele. Osalejad said kuulata eksperte, kes andsid statistilisi ülevaateid ja teadmisi ning edastasid mõtteid, kuidas eristuda konkureerivas maailmas. Teise päeva esinejate hulka kuulusid:
- Kaarel Oja – Quantitas Innovation tegevjuht
- Trym Sigurdsen – Knowit juhtimiskonsultant
- Kadri Tirs – Initiative Estonia turu-uuringute spetsialist
- Johan Smit – PMA, Hollandi meediaagentuuride assotsiatsiooni tegevjuht
- Heidi Reinson – Käitumisteadlane
- Ricardo Cuilenheim – Dentsu Norway Insight, Effectiveness & Growth osakonna juht
- Michael Corcoran – Endine Ryanairi sotsiaalmeedia ja loovsisude juht, Frankly juhtivpartner
Sündmuse partnerina tagasime sujuva ja meeldejääva kogemuse kõigile osalejatele ja esinejatele, aidates luua inspireeriva õhkkonna. Juhtisime konverentsi kulgu, koordineerisime programmi ning tegime tihedat koostööd nii tehnilise partneri kui ka Turundajate Liiduga, et tagada kaks edukat konverentsipäeva.
Oleme äärmiselt tänulikud, et saime panustada Making Sense konverentsi korraldamisse.